#1 Skrevet Mars 4, 2007 (endret) Noen som vet hva som skal til for å få fartsholder i en A6 2,5 tdi 95 modell ? Er det bare bryteren og noen få ledninger, eller er det flere komponenter ? Kan jeg hente deler fra en manuell bil og sette på en automatbil ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 4, 2007 brytere på clutch/brems, styreenhet, vakumpumpe til speed, bryteren & vehicle speed sensor/relè.. mener det er noe mer og men.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 5, 2007 Mener å huske at bilen din har elektrisk overføring mellom gasspedal og dieselpumpe. Altså ingen "gasswire". Er det da som på nyere biler trenger du bare selve stikka/bryteren/hendelen inni bilen og ledninger. Etter montering/kobling må motorstyreenhet kodes til styreenhet med cruisekontroll. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 5, 2007 Ja det er elektrisk gasspedal. Noen som vet om det er mye kabler, og enkelt å finne ut av ? Hva vil innebærer kodingen, er det en Wag-com jobb som hvem som helst med slikt utstyr klarer ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 6, 2007 Bryter skiftes, 4-5 kabler kobles inn på motorstyreenhetens ledningsnett, en kabel til tenningsstrøm. Til dette trenger du koblingsskjema for tilsvarende bil MED cruise. Koding av styreenhet foretas med VAG-COM eller VAS. Det jeg skriver her forutsetter at det er samme fremgangsmåte på denne bilen som de nyere med elektronisk pedal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 13, 2010 Fikk man til å ettermontere cruise kontroll i 2,5 tdi`n montro? lurer på det samme selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 13, 2010 Fikk man til å ettermontere cruise kontroll i 2,5 tdi`n montro? lurer på det samme selv Jeg plukket ut hendel fra bil som hadde. Plukket også ut de 4 (tror jeg det var) ledningene som gikk ned til hjernen. Dette la jeg på hylla i påvente av inspirasjon....... Som Bent Owe skriver over her skal dette være mulig å få til, litt montering og litt koding. Hvis noen vet nøyaktig hvordan det skal kodes så si fra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 14, 2010 http://www.audifans.net/ftopict-24182.html Her er en DIY 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 16, 2010 http://www.audifans.net/ftopict-24182.html Her er en DIY Mye god info der som spores tilbake til samme fyren som kaller seg Jon. Fikk nesten lyst til å montere selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 16, 2010 trenger hendel, med kabel eg.. om noen har :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...