Ettermontere fartsholder A6 2,5tdi C4 - hva skal til ?

Anbefalte innlegg

Noen som vet hva som skal til for å få fartsholder i en A6 2,5 tdi 95 modell ?

Er det bare bryteren og noen få ledninger, eller er det flere komponenter ?

Kan jeg hente deler fra en manuell bil og sette på en automatbil ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

brytere på clutch/brems, styreenhet, vakumpumpe til speed, bryteren & vehicle speed sensor/relè.. mener det er noe mer og men..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener å huske at bilen din har elektrisk overføring mellom gasspedal og dieselpumpe. Altså ingen "gasswire".

Er det da som på nyere biler trenger du bare selve stikka/bryteren/hendelen inni bilen og ledninger.

Etter montering/kobling må motorstyreenhet kodes til styreenhet med cruisekontroll.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det er elektrisk gasspedal.

Noen som vet om det er mye kabler, og enkelt å finne ut av ?

Hva vil innebærer kodingen, er det en Wag-com jobb som hvem som helst med slikt utstyr klarer ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bryter skiftes, 4-5 kabler kobles inn på motorstyreenhetens ledningsnett, en kabel til tenningsstrøm. Til dette trenger du koblingsskjema for tilsvarende bil MED cruise.

Koding av styreenhet foretas med VAG-COM eller VAS.

Det jeg skriver her forutsetter at det er samme fremgangsmåte på denne bilen som de nyere med elektronisk pedal.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk man til å ettermontere cruise kontroll i 2,5 tdi`n montro? lurer på det samme selv

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk man til å ettermontere cruise kontroll i 2,5 tdi`n montro? lurer på det samme selv

Jeg plukket ut hendel fra bil som hadde. Plukket også ut de 4 (tror jeg det var) ledningene som gikk ned til hjernen. Dette la jeg på hylla i påvente av inspirasjon.......:)

Som Bent Owe skriver over her skal dette være mulig å få til, litt montering og litt koding.

Hvis noen vet nøyaktig hvordan det skal kodes så si fra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

trenger hendel, med kabel eg.. om noen har :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.