#1 Skrevet Mars 5, 2007 Er ute etter rør til IC-bygget mitt. Det jeg trenger er polerte rør, asså 90graders bend 45 graders bend osv.. Noen som vet hvor i bergensområdet jeg kan få tak i dette og evt hvem som er billigst? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 5, 2007 ebay.de eller ebay.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 5, 2007 Er ute etter rør til IC-bygget mitt. Det jeg trenger er polerte rør, asså 90graders bend 45 graders bend osv.. Noen som vet hvor i bergensområdet jeg kan få tak i dette og evt hvem som er billigst? blir gjerne litt drygt å bestille noen fattige rør fra USA... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 5, 2007 Torshov bil eller mekonomen har sånne polerte rustfrie.. har selv kjøpt på torshov da jeg bygget på min.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 7, 2007 Maxam tuning har alurør til IC. maxam-tuning.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 8, 2007 Den e god! Takker for svar! Slanger og bend blir kjøpt på maxam tuning og rett rør blir kjøpt på mekonomen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...