#1 Skrevet Mars 5, 2007 Nå har jeg leita og søkt og mailt, med dårlig resultat. For å komme til poenget: Jeg trenger D1S pære® til bilen og Møller vil ha 1361,- pr. stk. Hvor kan jeg kjøpe disse pærene (mye) billigere? (Helst ikke på ebay) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 5, 2007 Har du hørt med de forskjellige folka som selger xenon her inne på forumet da? Evt. dybvik-trading eller sjekk : http://www.hidworld.com/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 5, 2007 Fikk svar fra BilXtra Stavanger nå. De skulle ha 1750,- pr. stk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 5, 2007 Er det en slik du er på jakt etter?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 5, 2007 Ja, jeg tror det er slik de ser ut, men jeg er ikke helt sikker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 5, 2007 PM sendt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...