Hvor kjøpe senkesett til Audi S4 , 93mod

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter senkesett til Audi S4 , 93 mod. Har funnet 30mm, men skulle hatt et som senket minst 45mm. Høydejusterbart kan også være aktuellt, om dette blir levert til disse bilene, noen som veit? Noen som har tips hvem som fører vanlige senkesett eller høydejusterbare, så mottas det med takk :=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tjaa. Folk mener at justerbart blir vanskelig på C4 pga noe med at fjærben må sendes inn eller nå..

 

Slenger meg gjerne på tråden din da jeg er ute etter noe til min S6.

Har nå 30mm Eibach.

 

Fant mye på nettshopen til Eiker motorshop, men er skeptisk til kvaliteten på disse?

 

Ellers har Eye Candy racing noe, men jeg kjøper ikke senkesett uten å ha fått anbefalinger..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har koni justerbare demper kombinert med 35mm eibach og funker meget fint på min s6. serlig laver en den er nå vill jeg ikke hatt den paga at den slår nedi nok som det er med 35 mm senk eibach fjærene siger allefall ikke. min er på 3 året og er i like høy\lav som den var da de ble satt på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.