#1 Skrevet Mars 5, 2007 hva slags pærer sitter det i grøftelysene på s3? 00modell.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 5, 2007 Gjorde et par søk, ser ut som H7 ifg Ørjan Andreassens Xenonmatch-tråd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 5, 2007 Det er H7 i A3-en i hvert fall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 5, 2007 Mulig det er h7 ja, husker ikke helt men det tar deg 3min å sjekke da om du har et skru jern.. bare å røske av dekselet å skru av to skruer så holder du hele greia i handa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 5, 2007 I følge listen til Osram skal det være H7 i tåkelysene foran på S3 uansett årsmodell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 5, 2007 Mulig det er h7 ja, husker ikke helt men det tar deg 3min å sjekke da om du har et skru jern.. bare å røske av dekselet å skru av to skruer så holder du hele greia i handa. hadde jeg bare hatt bilen ennå skulle jeg gjort det;) hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 5, 2007 takker for svar by the way:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 5, 2007 mange watt er pærene forresten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 5, 2007 mange watt er pærene forresten? Garantert 55w. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 5, 2007 takk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...