#1 Skrevet Mars 5, 2007 Heisann... Har en Corrado G60 '90mod. som det er en vanlig KM-teller som bare ruller og ruller.. Vurderer og bytte instrumentpanelet til en med digital teller som har stått i en 92 modell corrado G60 og gått 140000.. Er dette bare plug&play? Har hørt noe om at du trenger en ekstra føler som skal sitte på girkassa, stemmer dette? Noen med etka som kunne sjekket opp dette? og kanskje noen vet ca pris på denne? Og går det an og få stillt KM riktig til bilen min etterpå da? Mvh Fredrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 5, 2007 Heisann...Har en Corrado G60 '90mod. som det er en vanlig KM-teller som bare ruller og ruller.. Vurderer og bytte instrumentpanelet til en med digital teller som har stått i en 92 modell corrado G60 og gått 140000.. Er dette bare plug&play? Har hørt noe om at du trenger en ekstra føler som skal sitte på girkassa, stemmer dette? Noen med etka som kunne sjekket opp dette? og kanskje noen vet ca pris på denne? Og går det an og få stillt KM riktig til bilen min etterpå da? Mvh Fredrik er noe forskjeller.. føler girkasse, instrumentkabel, el.nett etc.. Du klarer deg med føler på kasse, instrumentkabel og et koblings-skjema og noen ledninger:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 6, 2007 okai, det er ikke noen som tilfeldigvis vet ca pris på denne føleren og instrumentkabel? Og som har dette koblingsskjema? Mvh Fredrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 7, 2007 Ingen som har dette koblingsskjema? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 9, 2007 føleren fikk jeg pris på, men instrumentkabelen var utgått..hvordan er dette og få til da? Må jeg få tak i en brukt instrumentkabel til Digital KM teller? eller er det noen annen måte? Og ang. koblingsskjema: Ingen som har dette? Mvh Fredrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...