#1 Skrevet Mars 5, 2007 De fleste har vel sett bilder av disse bilene med denne hinsides stylingen... Men her er filmen.... http://www.sportbilen.se/index.php?page=blandat.php?id=757 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 5, 2007 ååå nå ble jeg kvalm: grønn : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 5, 2007 hmmm, bråket hvertfall bra!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 5, 2007 På en måte liker jeg det bittelitt, men blir helt feil samtidig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 5, 2007 I noen land er det jævli synd de ikke har samme strenge regler som her i Norge når det gjelder bilstandard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 5, 2007 Er det smittsomt? uff så ekkelt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 5, 2007 ett par år så når den bølgen Norge:P hehe,neida,grusomt var det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 5, 2007 Hvis poenget er å bråke mest mulig hadde jeg knust alle sammen på vei hjem fra Furnes i fjord:) Men må si som Håkon. Er jo litt kult da men det passer seg liksom 1 av 1000 ganger så blir liksom litt feil også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 5, 2007 Noen av de siste bilene var d jo litt tøft stuk på. Men eksosen var litt voldsom på de fleste. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 5, 2007 Hadde Autofil-larsen vært her, så hadde han ikke sagt : "her kan du grille loffen din.." , men ; "her kan du henge opp vasken din.." I Norge er målestokken hvor stor loff du får i eksospotta, i Japan er det hvor mye klesvask får du hengt opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 5, 2007 var faktisk 2-3 biler som så ok ut der, men å rått hadde det ikke vært med en 5'er som showa midt i, vist de litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 5, 2007 På en måte liker jeg det bittelitt, men blir helt feil samtidig.. Ja, noen var jo faktisk litt "tøffe" Lave å breie, mener da de som var mest diskret i forhold til de med 1meter lang front lippe. Gruppe-H breddere går som varmt brød i japan ser det ut som 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 5, 2007 2-3 bilar som såg bra ut syns eg. Likte ein med candy-lakk der i alle fall. Resten var jo berre ræl og bråk:skummelt: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 5, 2007 Genialt med 3meter høye eksosrør da, avgass og db måling i forhold til regla... nei det går ikke her hihi Men måtte skru av etter en stund var så mye fising fra tuslete riskoermotorer så jeg holdt på å spy, godt jeg satt på dass og dreit slik at jeg fikk det ut der istedenfor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 5, 2007 Shit!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 5, 2007 Å fy f... Er kvalmen eg nå..... Uff dette var ekkelt... Så "Fritt Vilt" igår og den var jo ingenting i forhold til hva jeg så her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 5, 2007 Morsomt å rullet en slik inn på biltilsynet for registrering her til lands..hadde nok blitt mye hjerteflimmer og migrene blandt kontrollørene da gitt.. Avgasskontroll? et øyeblikk må hente gardintrappa.. Lurer på hvordan i alledager de får en garasjejekk under der ved hjulskift.. 1 meter frontlippe og 3 cm høy bil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 6, 2007 Det der var så hinsides all fornuft at det var rett å slett dritkult! (på en helt forjævlig måte) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 6, 2007 Orginalt var det hvertfall... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 6, 2007 Kan ikke si annet enn at jeg må beundre den japanske subkulturen. De finner på mye rart. Det gikk mye rart rundt på plassen der, en del klassiske modeller som vi dessverre ikke har hatt gledene å bli kjent med her i Europa. For ikke snakke om en del gamle klassiske "racing" felger som en hver med felgfetish ville død for. hmm, en lettere tunet Skyline motor i en av de Bluebirdene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mars 6, 2007 Heh, ser jo stadig folk her i landet som prøver å style bilen sin, men som heller havner opp med dette stuket vi ser her, rett og slett misforstått hele opplegget... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mars 6, 2007 Shit!!! Amen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mars 6, 2007 Det første eg tenker på når eg høyrer det bråke er Flåklypa:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mars 6, 2007 Det skal ihvertfall ikke stå på fantasien, det skal de ha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mars 6, 2007 Som Stein Ove sier over her.......mye heftige felger på mange av de bilene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...