#1 Skrevet Mars 5, 2007 enda litt drøyere enn s4'n i sverige http://www.sportbilen.se/index.php?page=blandat.php?id=752 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 5, 2007 enda litt drøyere enn s4'n i sverige http://www.sportbilen.se/index.php?page=blandat.php?id=752 Tre hjul i svingene ser jeg. Nesten så den velter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 5, 2007 hvorfor klarer ikke jeg det samme med svigers 300D? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 5, 2007 Klarer den med Tahoen;) Men ikke med 4x4 inne. Våt asfalt som var på filmen der med rwd på så hadde jeg lett gjort det der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 5, 2007 Klarer den med Tahoen;) Men ikke med 4x4 inne. Våt asfalt som var på filmen der med rwd på så hadde jeg lett gjort det der. Hva da... kjøre på tre hjul? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 5, 2007 Perfekt str på en rundkjøring da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 5, 2007 Er ikkje det den rundkjøringa som ligger like inn i Sverige fra Svinesund??? Nordby Motet.... Var iallefall ganske likt...... Visst du nekter å kjøre nye broa inn i Norge,kan du ta av veien her å kjøre opp til markedet på Svinesund for så å kjøpe deg opp i fant på billig brus og anna fanteri...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 5, 2007 Mmmmmm.... Liker lyden!!!! Men hvorfor fikk jeg aldri til sånn med MB'en jeg kjørte i forsvaret?? Gudene skal vite at jeg prøvde!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 5, 2007 Hva da... kjøre på tre hjul? Var vel heller det å ligge bredt rundt rundkjøringen jeg mente;) Har vært på 2 hjul med den jeg. Og ALDRI igjen. Fy og jeg skvatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 5, 2007 Håhå.. Tror han hadde hjerte i halsen en stund der:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...