Film: Rondellsladd med 2,5 ton G-klass

Anbefalte innlegg

hvorfor klarer ikke jeg det samme med svigers 300D?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klarer den med Tahoen;) Men ikke med 4x4 inne. Våt asfalt som var på filmen der med rwd på så hadde jeg lett gjort det der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klarer den med Tahoen;) Men ikke med 4x4 inne. Våt asfalt som var på filmen der med rwd på så hadde jeg lett gjort det der.

Hva da... kjøre på tre hjul? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Perfekt str på en rundkjøring da... :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikkje det den rundkjøringa som ligger like inn i Sverige fra Svinesund??? Nordby Motet....: klø : Var iallefall ganske likt......

Visst du nekter å kjøre nye broa inn i Norge,kan du ta av veien her å kjøre opp til markedet på Svinesund for så å kjøpe deg opp i fant på billig brus og anna fanteri......:evil:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mmmmmm.... Liker lyden!!!! :)

Men hvorfor fikk jeg aldri til sånn med MB'en jeg kjørte i forsvaret?? Gudene skal vite at jeg prøvde!!!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva da... kjøre på tre hjul? :)

Var vel heller det å ligge bredt rundt rundkjøringen jeg mente;) Har vært på 2 hjul med den jeg. Og ALDRI igjen. Fy og jeg skvatt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håhå.. Tror han hadde hjerte i halsen en stund der:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.