Anbefalte innlegg

Har store problemer med å få til installasjonen av vårt kjære familiealbum akte. Eller det vil si, selve installasjonen på PC'en går greit, uten feilmeldinger. Men når jeg restarter maskinen og skal starte opp programmet etterpå. får jeg kun feilmelding. Finner ikke . . . "masse duppeditter" . . . osv.

 

Noen som har noen tips om hva jeg eventuelt må gjøre og kanskje har gjort feil?

Hadde vært svært kjekt å fått til dette. . .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Driver fortsatt å prøver jeg å,men ingen løsning enda.

Får håpe noen har noen tips.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er som regel en crack som må legges inn før dere får startet opp programmet, det var det i allefall til meg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jeg også regner med at det kan ha noe med en crack å gjøre, men jeg finner ikke ut noe mer av det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Cracken skal ligge på cd'en som en egen mappe. Kalt akte crack eller no.

 

Filene derfra skal kopieres over i mappen på c:\

 

Har du lastet det ned, kan det hende at du har funnet en defekt utgave. Det er mange av de..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke nedlasta versjon dette og det som er for J......! er at jeg har installert dette programmet tidligere uten problem fra den samme cd`en.Men når jeg nå skal legge d inn igjen får jeg d ikke til å funke..???????

Husker seff ikke hva jeg gjorde den første gangen.....

Typisk..

Fikk jo med en lapp der det stod gangen i innstallasjonen og den er fulgt men ikke om d går.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får ikke installert driten. Ikke snakk om. Får feilmlf 144 "file updxxx not found" når jeg starter programmet. Og når jeg trykker "start EPC" står det "error - Init - hiddensdmddm".

 

Det står i "readme'en" om å installere "pricing update" at man må bruke floppy. Hakke sånt no jeg. Jeg må ikke ha floppydisk for dette skal funke vel?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

AKTE må installeres på følgende måte hvis du har en "modifisert" versjon:

 

Start installasjonen av AKTE fra etksetup.exe på CD'n. Pass på at du velger å installere at det ikke skal kjøre fra CD, slik at alle filer legges på disk. Pass også på å få med installasjonen av OLE-serveren på slutten.

NB! IKKE KJØR HARDLOCK.EXE

Deretter må filene som er modifisert legges inn i \ET_PROG-katalogen og da skal det bare være tut og kjør.

Filene som må legges inn i etter installasjon er

hardlock.exe

lexhdl5.dll

W_dienst.dll

W_select.exe

Winetka.exe

 

Mitt forslag hvis man får feilmeldinger på manglende .dll filer etc., å avinstallere AKTE og prøve på nytt, men hvis hardlock.exe er kjørt er det verre, da må han renske i registrert i tillegg (og være heldig å få med seg alt....).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

AKTE må installeres på følgende måte hvis du har en "modifisert" versjon:

 

Start installasjonen av AKTE fra etksetup.exe på CD'n. Pass på at du velger å installere at det ikke skal kjøre fra CD, slik at alle filer legges på disk. Pass også på å få med installasjonen av OLE-serveren på slutten.

NB! IKKE KJØR HARDLOCK.EXE

Deretter må filene som er modifisert legges inn i \ET_PROG-katalogen og da skal det bare være tut og kjør.

Filene som må legges inn i etter installasjon er

hardlock.exe

lexhdl5.dll

W_dienst.dll

W_select.exe

Winetka.exe

 

Mitt forslag hvis man får feilmeldinger på manglende .dll filer etc., å avinstallere AKTE og prøve på nytt, men hvis hardlock.exe er kjørt er det verre, da må han renske i registrert i tillegg (og være heldig å få med seg alt....).

Du er min helt! :ridder:;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sleit lenge med å få til dette, selv med crack... lastet ned 2002 versjonen på nytt og etter det har det fungert smertefritt.

 

Jeg bruker daemon tools og har derfor akte iso'n som en virtuell cd, så slipper man at installasjonen tar ekstra plass.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

AKTE må installeres på følgende måte hvis du har en "modifisert" versjon:

 

Start installasjonen av AKTE fra etksetup.exe på CD'n. Pass på at du velger å installere at det ikke skal kjøre fra CD, slik at alle filer legges på disk. Pass også på å få med installasjonen av OLE-serveren på slutten.

NB! IKKE KJØR HARDLOCK.EXE

Deretter må filene som er modifisert legges inn i \ET_PROG-katalogen og da skal det bare være tut og kjør.

Filene som må legges inn i etter installasjon er

hardlock.exe

lexhdl5.dll

W_dienst.dll

W_select.exe

Winetka.exe

 

Mitt forslag hvis man får feilmeldinger på manglende .dll filer etc., å avinstallere AKTE og prøve på nytt, men hvis hardlock.exe er kjørt er det verre, da må han renske i registrert i tillegg (og være heldig å få med seg alt....).

 

Har du disse filene da?

Har lett litt, og kan ikke se at jeg har alle disse filene å legge inn, kanskje derfor jeg ikke får det til :confused:

 

e_leikanger@yahoo.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Cracken jeg har består bare av lexhdl5.dll & winetka.exe

 

EDIT: med den forrige versjonen jeg hadde, fikk jeg hardlock error 14

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Cracken jeg har består bare av lexhdl5.dll & winetka.exe

 

EDIT: med den forrige versjonen jeg hadde, fikk jeg hardlock error 14

W_dienst.dll og W_select.exe fant jeg i 'ET_PROG.NT4' (NT4 for WinXP) katalogen. hardlock.exe lå på rota på CD'en.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, får prøve en kveld jeg får tid!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eskild; Har sendt deg mail....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eskild; Har sendt deg mail....

 

Jepp, så det ... takk!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.