Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg en RS4 frontfanger og lurer på hvordan det er best og feste denne... Er det lurt og dele opp den orginale og lime den på innsiden av den nye eller.no for og få feste den i front?

 

Grunnen til jeg bytter er at den orginale er totalvrak nedrest mens selve "fanger'n" er fin og hel..

 

Vis noen gidder og forklare eller enda bedre vise bilde av hvordan du har gjort det ville det vært supert =)

 

Kanskje litt dårlig formulert spørsmål men men

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er jo bare et glassfiber deksel, ingen fester eller.no.. Må vel på et eller annet vis støpe på fester.. derfor tenkte jeg om lime den gamle orginale på innsiden og så bruke festene fra den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel det som er meningen tror jeg. Altså at du skal bruke opp igjen minimum bjelken fra den gamle fangeren....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg monterte det på min 100'e også. Tok bare og kappet opp den gamle ogs brukte rammen jeg.. Limte den fast med sika utenfor den gamle, sitter som smurt det nå:) Gå inn på min bil og sjekk åssen det blei..:) ska se etter om jeg fortsatt har bildene fra jeg monterte den, så legger jeg dem ut..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

flotters, send post bildene her om du har :D skal sjekke bilen din nå =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du kan vel plassere den allu bjelken der den skal være og bare støpe med glassfiber på insiden ....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.