#1 Skrevet Mars 5, 2007 Noen som vet om mulighetene for å bygge om til senterbolt? Finnes det kit? Må bremser og alt mulig bygges om? Tenker da på fra 5x112?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 5, 2007 Alt er mulig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 6, 2007 Ja, har du en plan for meg til den svarte rallyen min. Dette er en av planene der, J-A. Har du sett ut noen felger som har senterbolt Per Arne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 6, 2007 Ja, har du en plan for meg til den svarte rallyen min. Dette er en av planene der, J-A. Har du sett ut noen felger som har senterbolt Per Arne? BBS Magnesium motorsport 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 6, 2007 Men uansett så er det dette med senterbolt k\jeg var ute etter å vite litt om nå. Denslags som sitter på racingbiler: Er det et eget navn med bolt? Er det mulig å få kjøpt sånne nav eventuelt noen som vet om noen som lager denslags? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 6, 2007 http://www.spurverbreiterung.de/fahrzeugteile/zv.php?lan=de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 6, 2007 Ooi oi oi. Bra levert Frode:) Akkurat hva jeg ser etter:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 6, 2007 hmmm ser man det ja. Så neste spørsmål: Er dim på senterbolter stort sett standard på "standardbil-racing"??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 18, 2008 Fåes dette kjøpt, eller må det lages? Finnes det hubber eller hva det heter for å skru på navet.. Som en overgang? Tips å triks mottas med takk Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 18, 2008 Har gravd gravd gravd og gravd - må lages ser det ut til. PS det er ørten forskjellige måter å feste senterbolt felger, det er ikke mutteren som holder felgen, splines eller pinner på baksiden i ørten variasjoner er tilgjengelige. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 18, 2008 Låner denne tråden litt... Noen flere internettsider som selger slikt? Tenker også på fra 5*112 Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 18, 2008 Har gravd gravd gravd og gravd - må lages ser det ut til. PS det er ørten forskjellige måter å feste senterbolt felger, det er ikke mutteren som holder felgen, splines eller pinner på baksiden i ørten variasjoner er tilgjengelige. Takk for svar Paul Fant en tråd om dette under dekk/felg som jeg grov opp igjen no!! Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 18, 2008 hvertfall fete felger:) http://www.blocket.se/vi/14903741.htm?ca=7_s 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 19, 2008 Hva med å borre om noen nav ifra en Porsche ?? De får jo man senterbolt-nav til........det er jo også en mulighet istedenfor å bruke timesvis på å tegne å lage selv ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 19, 2008 Hva med å borre om noen nav ifra en Porsche ?? De får jo man senterbolt-nav til........det er jo også en mulighet istedenfor å bruke timesvis på å tegne å lage selv ? Har du en internett adresse hvor dem selger porsche nav da? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 19, 2008 Har du en internett adresse hvor dem selger porsche nav da? Mvh Har ingen i hodet akkurat no,men har sett det på minst to sider iallfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 19, 2008 Gjorde et kjapt søk på Ebukta å fant et sett med Porsche-felga med adapter som følger med. Så får du iallfall sett hvordan det ser ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 19, 2008 Her er problematikken du møter. Som du ser av bildene er det MANGE forskjellige måter å feste en senterbolt felg på. Det aller beste er derfor å kjøpe felger og adaptere, eventuellt nav, samtidig slik at du vet det passer sammen. Du er også låst til denne innfestningstypen siden. Skader du en felg på curbs`en slik at den ikke lar seg reparere bør du sørge for at du vet hvor du får kjøpt nye eller så er hele baletten i gang igjen. Jeg valgte å selge mine senterbolt hjul da dette rett og slett ble for komplisert i bruk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 20, 2008 Ingen? Hmm.. Noen som veit hvem som forhandler senterbolt felger da?? Er det standard bolt, ellers finnes det 100 forskjellige? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 20, 2008 Ingen?Hmm.. Noen som veit hvem som forhandler senterbolt felger da?? Er det standard bolt, ellers finnes det 100 forskjellige? Mvh Prøv å søke på DTM/STCC og lignende. De teamene der har vel litt peiling på om dette er standard og hvor det kan skaffes. PS. er det ikke et norsk team som kjører audi som holder til i østfold et sted: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mars 20, 2008 Ingen?Hmm.. Noen som veit hvem som forhandler senterbolt felger da?? Er det standard bolt, ellers finnes det 100 forskjellige? Mvh Hører du dårlig eller ? Det finnes 100 forskjellige Forskjellig kon på bolten, dim på stammen, lås med pinner eller splines, diameter på splines og pinner, antall pinner og splines kombinasjonene er like mange som det er bilmerker ( minst ). Har du felger eller skal du kjøpe ? Som jeg forklarte deg i en annen tråd så burde du kjøpe adaptere sammen med felgene så du er sikker på at dette passer. BTDT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mars 21, 2008 Det kan ikke være noe vanskelig å lage egentlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mars 21, 2008 Hører du dårlig eller ? Det finnes 100 forskjellige Forskjellig kon på bolten, dim på stammen, lås med pinner eller splines, diameter på splines og pinner, antall pinner og splines kombinasjonene er like mange som det er bilmerker ( minst ). Har du felger eller skal du kjøpe ? Som jeg forklarte deg i en annen tråd så burde du kjøpe adaptere sammen med felgene så du er sikker på at dette passer. BTDT Hehe, joda Paul.. Jeg hører godt jeg Men nå har jo en luring (du???) snekra sammen 2 tråder til 1 her ser det ut som, å det laga litt rot i hodet mitt Men jeg tror jeg skal ordne dette nå Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mars 21, 2008 Hehe, joda Paul.. Jeg hører godt jeg Men nå har jo en luring (du???) snekra sammen 2 tråder til 1 her ser det ut som, å det laga litt rot i hodet mitt Men jeg tror jeg skal ordne dette nå Mvh Vi snekkrer så godt vi kan vi vet du Bedre med en tråd med mange bilder og inspill enn flere strødd rundt Hvis jeg graver litt til å finner jeg sikkert noen linker til felgprodusenter som leverer ferdige sett. Men igjen, det kommer litt an på hva du egentlig er på jakt etter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mars 21, 2008 Vi snekkrer så godt vi kan vi vet du Bedre med en tråd med mange bilder og inspill enn flere strødd rundt Hvis jeg graver litt til å finner jeg sikkert noen linker til felgprodusenter som leverer ferdige sett. Men igjen, det kommer litt an på hva du egentlig er på jakt etter. Hehe, ja så sant så sant! Nei, vist dette blir aktuelt så hadda jo det vært enklest å kjøpt ett "kitt" med felger og adapter. Vist ikke kan man jo kjøpe felger, for så å lage braketten selv. Men har jo fått endel svar på ting jeg lurte på uansett.. Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...