#1 Skrevet Mars 5, 2007 Som topic'en sier... Holder på å bytte over motor i golfen min, og lurer da på hvor jeg kan koble meg innpå G60 motoren for å få vakum til bremsekraftforsterkeren... Har montert inn uten ABS nå for enkelhets skyld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 5, 2007 Har du en ledig stuss på innsuget så bruk denne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 5, 2007 har ikke funnet noe enda... men har ikke kikka så veldig etter heller da... bare tenkte å være litt i forkant... mye dill og bytte motor.. må jo stort sett skifte ALT på bilen... HMF.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 6, 2007 Det sitter vanligvis to uttak på innsuget i forkant, den ene skal til tomgangsregulatoren og den andre kan du bruke til bremsekraftforsterkeren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 6, 2007 Husk at du skal ha en enveisventil på slangen til bremsekraftforsterkeren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 6, 2007 jepp, det er allerede montert på slangen Sverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 6, 2007 Vil du da ikke kunne miste bremsekraftforsterkeren ved litt aktiv kjøring. Ikke bedre å få koblet inn vakum pumpen som sitter der org ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 26, 2007 bumper denne igjen Noen som har en G60 uten ABS som kan vise meg hvor bremsekraftforsterkeren får vakumet sitt fra? samme om det er corrado, passat eller golf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 28, 2007 opp igjen... Ingen som har noe formening her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 28, 2007 Får trykk fra innsug vel, ved bruk av enveisventil har du litt trykk tilgode om motor skulle stoppe underveis... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 28, 2007 ja.. men hvor er det orginalt koblet opp? har ikke flere uttak ledig.. har alt laget klar en slange med tilbakslagsventil... men usikker på hvor jeg skal koble meg på på innsuget 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 28, 2007 Hvis du ikke har to uttak rett ved siden av hverandre på innsuget, så får du bare lage et T stykke der hvor tomgangsregulatoren står da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 28, 2007 Sitter ute i Nordsjøen på jobb nå, men skal få tatt bilde når jeg kommer hjem... Er så mange slanger som går bort på det den lille boksen før kullfilteret, aner ikke hva de forskjellige egentlig er til... er 2 uttak som du sier på innsuget, men begge er i bruk og den ene er det allerede koblet et t-stykke på... Får forske litt mer når jeg kommer hjem. Mulig detta har sammenheng med at motor kommer fra en Corrado, og denne ble vel ikke levert uten ABS, og ABS-enheten har vel egen vakumpumpe integrert... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 28, 2007 På Insuget sett for fra, er der to "stor" nippler på G60 innsuget. den nedre har jeg tomgangsregulator på, å det som er over eller ved siden (husker hvordan det var) bruker jeg til vakum tl bremsekraft. Mener det kun er tre nippler på fram siden av innsuget, en liten på enden, å di to som er nevnt over ca midt på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...