#1 Skrevet Mars 5, 2007 Hei, vurderer å investere i gewinde til A6'en. Trenger derfor tips Kjører nå med original demperene og Eibach 35mm senkefjører, originaldemperene har sett sine bedre dager og tenkte derfor at dette blir rette tidspunktet å gå over til justerbart. - Bilen brukes kun på vei, ikke bane (men man vet jo aldri) - Kjører aktivt! - HATER krenging - Kommer til å justeres 2 ganger i året (sommermodus/vintermodus, må ikke ruste fast!) - Tror ikke jeg trenger hardhetsjustering Hvilket sett anbefaler dere meg, og hvor har vi i klubben gode rabatter? (eller anbefalte forhandlere på Ebay) - VMAXX - H&R - KW - Bilstein - Cobra - etc.? Tips mottas med takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 5, 2007 Tror jeg vil anbeale deg KW jeg, har ikke kjørt på dette selv, men hører flere roser det pga at det er rustfritt og at det ikke er så stutt som andre gewinder, dette tåler også veldig aktiv kjøring:) Det koster, men tror jeg ville kjøpt et slik med tanke på at bilen brukes i det vanlige. Kjørte med et cup-kit fra HR selv ifjor og det var greit for banekjøring men litt vell stutt og hardt for gata, syntes jeg. Lykke til med valget:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 6, 2007 Flere med anbefalinger/kommentarer? Hvordan er disse settene med tanke på rust hvis de justeres 2 ganger i året (våren/høsten)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 7, 2007 Ikke voldsomt med respons på denne tråden..... Vet at gewinde har blitt diskutert ihjel fra før her på forumet, men finner ikke mye ang. Bilstein B14 PSS vs. KW Var.1. Noen med erfaringer på disse settene når det gjelder ytelse og rustmotstand? Vurderer sterkt Bilstein B14 PSS, men er ikke sikker på hvordan dette settet tåler salta norske vinterveier. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 7, 2007 hørt at bilstein kanskje har dårlig justeringsmuligheter(ikke like langt ned).. KW skal etter det jeg har hørt være det absolutt beste mot rust! Har selv bestilt meg KW var.1 nå som jeg venter på om dagen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 7, 2007 Jeg kjører med FK highsport på audien min. Fungerer ypperlig og er akkurat passe stivt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 8, 2007 Da var KW Var.1 bestillt! http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=705400#post705400 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...