#1 Skrevet Mars 6, 2007 Lagret i kjølevifta på min Golf III har tatt kvelden så det rister i hele bilen og bråker værre enn en bil med Odal's trim.. Men fant fort ut jeg faktisk må ta av hele fronten for så å ta ut radiatoren for å få ut kjølevifta, lett? Begynte å lurer, men Haynes forklarer det samme..!!! Så.. Noen som har et bedre forslag? Tenkte på skjære i plasten, men har ikke peilig på hvordan jeg skal få det 100% igjen. Noen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 6, 2007 Følg haynes sitt råd du. Skjærer du i plasten får du det ikke 100% igjen... enkelt og greit.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 6, 2007 Fronten er enkel å plukke av: Løsne alle slanger og ledninger som er festet til den + panseråpnerwiren. Stifter/skruer i innerskjermene foran inn i fangeren fjernes. Vipp ut blinklys evt.spredere/reflekser. Skru ut to 13 mm skruer pr.side bak blinklysa Skru ut en 10 mm oppe på frontseksjonen/forskjermen pr side. Trekk fronten med fanger, seksjon, lamper osv. rett frem og av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 23, 2007 Til info så var det mye enklere enn forventet å ta av fronten på en Golf, så dette skal jeg gjøre uasnett hva jeg skal gjøre i motor-rommet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...