Touran'en min i nyeste max power...

Anbefalte innlegg

Noen av dere som har lest reportasjen og sett bildene?

:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikkje sett enda, men gleder meg nå!:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja. Jeg var dum nok til å prøveabonnere på 3 nummer. Jeg har sendt mail til de om at jeg gjerne betaler, men vil helst slippe å få tilsendt de neste to utgavene. Makan til møl!!

Men Trond; bilen din er meget pen.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp har lest det!

Meget pen bil du har :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må vel til å handle i dag da ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må si at sånne blad vrir og vender endel på det jeg sier.. men sto jo ikke så mye feil denne gangen da... men "måtte jo være HELT ny" var vel å ta litt i da.. var aldri noe must for meg å kjøpe ny touran, men ville ha i den fargen og med soltak, så da var det ikke noe og finne... i hverken inn eller utland. (vurderte lenge import, men var bare ca 20 lapper å tjene, så da ville jeg heller ha nybil med norske garantier framfor å spare minimalt og få en brukt)

Syns bildene ble bra da, egentlig synd det ikke ble brukt flere bilder i reportasjen... ble tatt MYE kule bilder

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som jeg sa i den gamle tråden: Fett ;)

Sender deg nok en PM med spørsmål snart :P

Jeg synes de kunne vist bagasjerommet ditt jeg...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempetøff touran du har Trond!! Ville ha den fargen selv da jeg skulle bestille min men den har gått ut av sortimentet.. Du fikk vel kopi av blidene de tok? hva med å legge dem ut her? Jeg er veldig nyskjerrig :) Driver å skal fikse meg eksos om dagen jeg og, men jeg vurderer dobbel eksos ut på midten av fangeren nå, tror det kan bli bra, også slipper jeg og herme etter andre.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo også forressten er det ABT frontleppe du har?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kongebil =)

rett og slett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legg ut bildene fra bladet da :) Beklager å si det men max power har alt for lite >bilrelatert

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo også forressten er det ABT frontleppe du har?

Er MS design all the way på min...

Eksos ja... mye forskjellige måter å gjøre det på, syns det ble veldig bra sånn som jeg laget på min, tourag stusser ser jo å kult ut, men er vel litt "oppbrukt" midt på blir kanskje tøft? må nesten se det først.. spørs jo å hvilke enderør du bruker... Diesel, rett ut, DTM, avlange, firkanta osv osv ...

Begynner å bli veldig bra din å da! men liksom "umulig" å se hvordan det blir med små vinterdekk... blir liksom teit uansett da... :)

Håper å komme meg på et treff eller to i år, men får se hvordan det blir med skiftplanene og om det krasjer... Tror det blir mye fine touran'er i år!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legg ut bildene fra bladet da :) Beklager å si det men max power har alt for lite >bilrelatert

Har bare noen få bilder... men de har jeg ikke her engang.. håper jeg får tilsendt alle bildene senere.. hadde ihvertfall planer om å spørre...

Eventuellt kan jo kanskje noen scanne bladet og legge ut selv om det ikke er helt lov

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Scan inn bilda da TW.. Kjøper ikke sanne møkka blad ;)

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med bilen på trykk da!!!! Kjøper ikke max power syntes det er så dårlig, sleng inn pics her da så vi får se...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor synes folk det er fett med bilen til Trond i Max Power om det er ett møkkablad?

SHUT UP THEN!

Enten: Gratuler, jeg synes det er kjempekult at han har fått bilen på trykk!

Eller: Hold kjeft! :)

Ha en fin dag Trond W! Jeg digger publisiteten Touran nå får :)!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke så store formeningen om Max power som blad.. kjøper generellt lite (bil)blad (bare når jeg sitter å venter på flyplasser og kjeder ræva av meg...) Ellers leser jeg alt jeg trenger på nett..

Men gøy å få en reportasje der uansett da :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

var mye fete bilder ja ;)

stilig reportasje

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har endt opp med et blad jeg abonnerer på, og det er Auto motorsport. Seriøst blad, helt fritt for damer og hip hop:)

Vil se bilder av Touran din. Noen som får lastet opp bilder?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For oss som ikke leser det bladet, noen som kan scanne inn?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endelig var bilen kommet i et kvalitetsblad da, selv om det bare var Readers Rides

Nyeste PVW! Grattis

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

???

Hva er dette for noe Frode?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

se side 128 i PVW som kommer ut nå ( Grå Golf II med Rallye-front på forsiden)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.