#1 Skrevet Mars 6, 2007 Noen som vet om noen som selger dette..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 6, 2007 http://www.dekkskift.no selger! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 6, 2007 Noen som vet om Rs4-2 felgene selges med 4x100? og hvor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 6, 2007 Se innlegget over ditt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 6, 2007 Mulig jeg skal selge disse. 17" tsw catalunya. Nye i slutten av april 06. Kjørt kun 4000km 4x100. Husker ikke ET, men er TUV papirer til golf/vento på dem 205/40-17 yokohama dekk tror jeg det var.(ihverfall de dyreste yokohama dekka i den dimmensjonen.) (kan sjekke det i morgen hvis ønskelig) Aner ikke pris, men jeg ga 11400 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 6, 2007 Se innlegget over ditt? Det er to typer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 7, 2007 Noen som vet om noen som selger dette..? Jeg har dette på lager innen få dager Dobbeltborra med 4x100 / 108 og ET35. Noen som vet om Rs4-2 felgene selges med 4x100? og hvor? Beklager.. men RS4-2 finnes ikke i 4x100 tror jeg. Har flere leverandører på denne felgen, men alle har kun 5 bolta. Evt kunne vi jo levert den med 5x112 ET45 som er det høyeste ET felgen leveres i, og du fått John-Arne Øverby her på forumet til å bygge adapter for deg. Han lager slikt på bestilling. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 7, 2007 Hvor tykke blir slike adapter/spacere som bygger om fra 5x112 til 4x100 da..? Christer; Til hvilken pris har du disse (RS4-felgene)..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 7, 2007 Hvor tykke blir slike adapter/spacere som bygger om fra 5x112 til 4x100 da..? Christer; Til hvilken pris har du disse (RS4-felgene)..? Å adaptere fra 4/100 til 5/112 går dessverre ikke pga. overlappende hull. Om du fremdeles vil kjøre med felger med denne boltsirkelen må du i så fall bygge om til 5/100-boltsirkel på bilen din. Da får man kjøpt adaptere. De man får kjøpt fra f.eks. H&R, spurverbreiterung.de osv. er minimum 20mm tykke. John-Arne (med bindestrek) får svare på hvorvidt han greier/tør å lage noe tynnere enn dette. Personlig tror jeg svaret er nei. For øvrig er det verdt å nevne at det klart billigste vil være å kjøpe seg ferdige, masseproduserte adaptere framfor at vår venn skal spesiallage slike. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 7, 2007 jeg har noen 18" MOMO felger som går veldig billig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 7, 2007 Christer; Til hvilken pris har du disse (RS4-felgene)..? Pakkepris, eller bare løst ? vi tar 870,- pr.felg for RS4 17" løst. Pakkeprisen avhenger av dekkdim, samt merke/kvalitet du har lyst på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 7, 2007 Helst pakkepris med 205/40-dekk, trenger ikke være superdekk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 7, 2007 Sjekket litt opp om Rs4-2 felgene kommer ikke i 4-100 boltsirkel:( Så da blir det nok disse på meg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 8, 2007 Helst pakkepris med 205/40-dekk, trenger ikke være superdekk.. 6298,- for RS4 17" pakke inkl. Federal 205/40-17 ss595, og alt tilbehør. 100 lapp ekstra, og du får med låseboltsett oki pris ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...