Video: 80 Quattro GTE på is x2

Anbefalte innlegg

Da det ble lite isbanekjøring på meg i år ble det til at jeg ble sittende å mimre litt over tidligere vintre, fant frem ett par gamle klipp og har nå fått lasta dem opp på youtube :)

Alt materiale er filmet og redigert av Tor Morten Berg.

Den første videoen her er fra min første vinter (2005) med Quattro, en rød 86 GTE Quattro som vel hadde rundt 340.000 på tellern når jeg kjøpte den om jeg ikke tar helt feil. men, en godt innkjørt motor på 112hk og piggfri dekk kan by på mye moro allikevel : smil :

Den andre videoen er fra vintertreffet i Funäsdalen 06, andre vinteren med Quattro og også denne gangen en 80 GTE Quattro. Denne bilen hadde riktignok stått i 5år, 360.000 på tellern, men full tank bensin og en halvliter olje var alt jeg gjorde før vintertreffet, og 300km på isbanen med oljetemperatur på motor som konstant lå mellom 160-170grader gikk finfint :) (motoren totalhavarerte riktignok 2 dager etter vintertreffet...) Her prøvde jeg meg også som kjørelærer på slutten av videoen, det gikk ikke så bra :P pedagogikken sitter ikke helt inne tror jeg... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.