#1 Skrevet Mars 6, 2007 Hei å hå.. nå er eg i KJEMPE humør!!!! kjørte bilen nå i sta og da eg dro på litt og kom i andre gir så smallt d å skrapa d som 1 lite helvet!!. Regner med at kassa døde? eller er det andre ting som kan påvirke dette? Drivknuter? bilen er en 90 Quattro.. Får bilen i revers å alle de andre girene.. med skraper noe voldsomt i 1 gir.. har ikke prøvd å kjørt dn noe ettepå.. : bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 6, 2007 hvis den går framover uten sperre så er det vel ikke drivknutene, regner med at det er kassa da.... men sikkert andre som har MER peil her inne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 6, 2007 Det hørtes kjent ut! Sånn gjorde min også. Fikk vel kjørt den såvidt i 1 og revers. Så da blei det girkassebytte! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 6, 2007 ..... liker ikke bilen min akkurat nå.. MEN når jg har fått skiftet kassa så er det faan meg ikke noe som er feil på`n!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...