#1 Skrevet Mars 6, 2007 Blir det noe oppmøte på lokallagstreffet idag? Har dukket opp et par ganger uten at det har vært noen der: gråter : Hørte det var bra med folk forrige tirsdag, når jeg ikke var der: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 6, 2007 Er det ikke annen hver tirsdag da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 6, 2007 Det er IKKE treff idag. Det er neste tirsdag. Vi har som fast vær 2 andre uke TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 6, 2007 Hehe..... Er visst noe jeg har gått glipp av her ja:jegerdum: Men..... ....da kan jo jeg kanskje komme neste tirsdag da!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 6, 2007 Er det ikke egentlig den første og tredje tirsdagen i mnd. det er treff? Isåfall så skulle det vært treff idag Men den andre og fjerde går vel det og! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 6, 2007 Det er noen som henger med fra gammelt av den regelen der. Det er neste o.s.v så det er treff på. Jeg legger også alltid ut info om treff 3 dager før det er. Så neste Tirsdag håper jeg så mange som mulig tar seg turen! Var masse folk sist gang også! Fikk desverre ikke hilst på alle men håper jeg får snakket med dere til Tirsdagen TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...