#1 Skrevet Mars 6, 2007 Fikk igjen bilen fra EU-godkjenning i dag. Viste seg at skivene var rustet halvveis på baksiden, dermed oppfyller de ikke kravene om at 75% at skiva skal være "blank". Så lurte på om noen her inne visste av noe sted de har billige skiver foran til audi s3 2000 modell ? Og en ting til: greenstuff klosser? hvor selger de ? ;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 6, 2007 Har noen Skiver til TT225 foran liggende du kan få billig, de er ikke mye slitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 6, 2007 Passer de rett på da ? Med tanke på kaliperne osv ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 6, 2007 Fikk igjen bilen fra EU-godkjenning i dag.Viste seg at skivene var rustet halvveis på baksiden, dermed oppfyller de ikke kravene om at 75% at skiva skal være "blank". Så lurte på om noen her inne visste av noe sted de har billige skiver foran til audi s3 2000 modell ? Og en ting til: greenstuff klosser? hvor selger de ? ;D Har nye på lager jeg=) 101302E 645pr stk inkl mva med klubbrabatt mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 6, 2007 Okei =) Ringe verkstedet og høre prisen de skulle ha for de jeg Blir jo litt frakt fra bardu også da Men skal sjekke med verkstedet i morra. Mulig å få nr ditt på PM eller noe - så kan jeg ta kontakt i morra ;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 6, 2007 jaja, bare å ringe, tlf nr mitt står i signaturen min, samt link til deletråden min, frakt kr 94,- mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 6, 2007 Okei ;D Noen som vet hvor man skaffer GreenStuff klosser da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 6, 2007 mekonomen selger vel greenstuff. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 6, 2007 Har vi i klubben rabatter hos de ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 6, 2007 Ja,vi har opptil 37% rabatt hos Mekonomen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 6, 2007 Kult =) Da blir det nok greenstuff Noen som vet rabatten vår hos mekonomen avd. Hamar ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 6, 2007 Ikke kjøp Greenstuff klosser..... Ikke hørt mye bra om de..... Mye anna å velge i som er mer kurant om du søker litt på forumet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 7, 2007 Ferrodo.. Kjører selv på Mintex i fra Mekonomen,biter bedre enn org klosser og støver litt mindre,skal man ha bremser som funker bra skal det støve litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 7, 2007 Er man blakk så er man blakk Har ikke råd til å bruke tusenvis av kroner på klosser nå om dagen gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 7, 2007 EBC klosser o.l. (GreenStuff, RedStuff osv.) selges f.eks. av Brakes Norge Jeg kjører selv med RedStuffC (kjøpt hos Brakes Norge). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 7, 2007 Mekonomen har vel noen ATS klosser, de fungerer en del bedre enn orginale. Koster 600,-tror jeg med rabat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 7, 2007 bare ikke sett på green stuff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...