#1 Skrevet Mars 6, 2007 Har liggende 2 5-trinns S2-kasser. I den ene er det nye sync-ringer og defekt diff, og i den andre er det ok diff med defekte sync-ringer... Tenkte da å plukke ut den diffen som er ok og sette den i den andre kassa. Dette er vel det beste..? Hva lønner seg å bytte ellers når kassa ligger ute slik, tenker på simmeringer og alt annet av evt pakniger osv på disse kassene....?? Ting og tips å huske på ved generell kasse-mekking...?? Ellers tips til selve bytte av kassa..?? Gode forslag mottas med takk.. Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 6, 2007 bare sånn hvis du skal røre sync ringene så må du gjerne legge ut bilder, da jeg skal bytte de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 6, 2007 bare sånn hvis du skal røre sync ringene så må du gjerne legge ut bilder, da jeg skal bytte de Skal gjøre det hvis jeg kommer borti dem ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 7, 2007 Noen som kan noe om detta eller er det plankekjøring...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...