#1 Skrevet Mars 6, 2007 Jeg har lyst å bygge om til bixenon på bilen min siden jeg kun har xenonlys på nærlysene nå, men en kar på jobb snakket om at hvis man skulle ettermontere xenonlys og få det godkjent (evt. eu-kontroll) så må det være noe automatiske justeringer på de som mange ettermonterte xenonkit manglet.. Noen som kan kaste litt lys på dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 6, 2007 jeg ble stoppet av BT med ettermontert xenon. De brydde seg lite om folk hadde det på fult lys(ettersom det ikke blir brukt når man møter biler) men de var meget strenge når det gjaldt ombygging på nærlys.. Go for it;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 6, 2007 tror ikke du vil få noe problem, har ikke hatt noe problem, har vært inne til kontroll flere ganger, uten at de har sagt noe, hadde det vært ettermontert på nærlys, da hadde vært noe annet mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 6, 2007 høres bra ut, da blir det bixenon på meg.. om en stund 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 6, 2007 det blir bra! skal jeg love deg! mitt lyser som gull i det fjerne:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 6, 2007 Har kjørt LENGE med ettermontert Xenon i både Nærlys,Fjernlys og Grøftelys,aldri hørt noe jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 6, 2007 Jeg ble stoppet på fredag i tekn. kontroll. Innrømte at jeg hadde ettermontert Xenon, men det gikk greit. Allroaden min hadde aut. justerbare lys og lyktespylere. Alt ok. De mente at det ikke trengte å stå i vognkortet heller. Greie folk!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 13, 2007 Hvordan er egentlig loven på dette ved montering i fjernlys? Skal du også i fjernlys ha aut. høydejustering? Er jo liten vits siden de blender uansett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 13, 2007 Ute på tynn is nå, men tror ikke det er ett krav! Burde i alle fall ikke være det ? Jeg skal ha i fjernlys etterhvert. Hvordan er egentlig loven på dette ved montering i fjernlys? Skal du også i fjernlys ha aut. høydejustering? Er jo liten vits siden de blender uansett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...