Ettermontere multifunksjonsratt?

Anbefalte innlegg

I en A4 (2002-2004)? Har dette i bilen min nå og det er utrolig deilig (lenge leve latskapen :rolleye: )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dette jeg også, men jeg har tip. med bytte av gear på rattet. Kunne heller tenke meg det jeg kan styre musikken på. Er dette mulig å orden. Kan jeg kjøpe et slikt ratt og bytte??

Noen tips?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har slikt ratt i min Passat å jeg vil tro det er en himla jobb å ettermontere slikt. På mitt ratt styrer jeg cruise-control +,- og cancel,lys i knappene på rattet av og på og volum opp og ned. Totalt 6 knapper blir vel det ??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I biler med can bus styres vel dette den veien mener jeg og ha sett. Leste på Nav plus tror jeg det var om montering av MF ratt i sammenheng med montering av navi+ i min, og tror man trenger riktig ratt, ledn nett til dette og vag com. så ikke så ille ut. Men dette er snart et år siden så husker ikke detaljene rundt og hvor evt finne det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I biler med can bus styres vel dette den veien mener jeg og ha sett. Leste på Nav plus tror jeg det var om montering av MF ratt i sammenheng med montering av navi+ i min, og tror man trenger riktig ratt, ledn nett til dette og vag com. så ikke så ille ut. Men dette er snart et år siden så husker ikke detaljene rundt og hvor evt finne det. Men alt stod beskrevet der om hvordan.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Har selv en Passat 2003 Highline Aut. Vil gjerne ettermontere MF ratt. Noen som vet hvor man kan få kjøpt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Har selv en Passat 2003 Highline Aut. Vil gjerne ettermontere MF ratt. Noen som vet hvor man kan få kjøpt?
Ebay i Tyskland er vel plassen å lete,ellers høre med Norsl Bildelsenter. Men redd det fort kan bli meget dyrt å ettermontere noe slikt,tror det kreves en god del ekstra i tillegg til rattet. Ville sjekket opp hva som skal til iallfall ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.