#1 Skrevet Mars 6, 2007 Er det noen som vet hva som må til for og få det fordømte oljelyset til og slutte og lyse? - Klikker snart så jævlig på den. Den har kommet og gått litt før og ikke vært så lenge. Men nå er den konstant. Lyden er til og dø av. Bilen det gjelder er 87' Audi 80 1.8e 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 6, 2007 fyll på olje kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 6, 2007 vel jeg klikka selv på oljelyset og den j*vla lyden den gav... satt å kjørte på langtur.. så blinket det og pep det.. var rimelig sikkert på at alt var som det skulle.. ble gal av lyden som aldri ville gi seg. Ble til at jeg stoppet demonterte instrument panelet og røsket den j*vla buzzeren av printkortet, så bare montyere tilbake og lyden ble borte:) dette var på en sliten golf 3... var en ødelagt sensor som gjorde dette... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 6, 2007 fyll på olje kanskje? Ja, hvorfor har jeg ikke tenkt på det gitt? : var en ødelagt sensor som gjorde dette... Sensor ja, noen som vet hvor alle dei sensorene til motortypen min sitter? prøvde og fjerne en, uten hell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 6, 2007 Ja, hvorfor har jeg ikke tenkt på det gitt? : Hvordan få bensinlampa til å slutte å lyse ? Fylle på bensin ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 6, 2007 Hvordan få bensinlampa til å slutte å lyse ? Fylle på bensin ? nå er jo evt bensinlampa indikasjon på lite bensin da... det er ikke nødvendigvis oljetrykklampa... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...