Bergen: Oslo-Bergen! Noen som skal? (Transporthjelp!)

Anbefalte innlegg

Halla!

 

Har nettopp kommet hjem fra en fin fin tur hos Rieger. Og har da sommerens nye felger liggende i Oslo som skulle vært hos meg i Bergen. Tenkte da om at hvis noen er der ute som skal over fjellet kunne tatt dem med tilbake til Bergen for meg?

Hvis ikke så får vi bare sende dem.... Men gi en lyd hvis noen skal i nærmeste fremtid!!

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva vil nærmeste fremtid si?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei en eller annen gang innen la oss si 3 uker. Vil seff ha dem nye hjula på bilen fortest mulig, men kan vente noen uker.....

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg studere i ås (30 min fra oslo) og har stasjonsvogn her.. men vet ikke når neste gang jeg kommer til å kjøre hjem, er liksom greiest å fly :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal si ifra viss vi skal nedover på løp... Har god plass i Transiten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei sann Andreas!

 

Felgen ligger i Ski, så dersom du er i Ås passer det perfekt! Men hvis du kommer over sier du ifra til meg er du grei?

 

Hei Elisabeth

 

Ja gi meg en lyd dersom transer`n skal over fjellet.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal gi en lyd om jeg skal kjøre hjem. Da er det ikke noe problem i det hele tatt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hadde konge! Gir en lyd dersom det ikke trengs også.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har plutselig 4 stk 19" liggende i Follo rett øst for Oslo, som jeg gjerne skulle hatt til Bergen..

 

Hvis noen kan hjelpe meg her... :)

 

 

Frederik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan ikke si annet enn at jeg kjører hjem fra follo til påsken. om det er passende.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan ikke si annet enn at jeg kjører hjem fra follo til påsken. om det er passende.

 

Andreas, det hadde vært VELDIG hyggelig om du kunne tatt med deg mine 19" RH fra vaerste på påsketuren.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Andreas, det hadde vært VELDIG hyggelig om du kunne tatt med deg mine 19" RH fra vaerste på påsketuren.. :)

 

har tom stasjon hjem den helgen hvertfall.. og værste er 3 min kjøretur. så burde gå greit..

 

men TThomaz har vel en liten første rett på å få hjem felgene sine.. ikke det at jeg ikke tror at jeg ikke skal ha plass til 2 sett med felger i en stasjonsvogn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja her er jeg på topplisten. men dersom jeg finner en annen transportmetode før den tid gir jeg en lyd.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får bare håpe det er plass til 2 sett med hjul i bilen til Andreas jeg da.. :)

 

F

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felga mine er montert på bilen så jeg sier ifra meg plassen til noen andre!

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felga mine er montert på bilen så jeg sier ifra meg plassen til noen andre!

 

TThomaz

 

OG med en slik utalelse er det normalt å slenge med eit bilde mann : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OG med en slik utalelse er det normalt å slenge med eit bilde mann : rolleyes

 

Det blir premier på nye felga mine på Tirsdagstreffet til uke! Skal finjustere gewinderet idag så da er jeg klar. Eneste som er minus er at jeg kommer jo ikke inn på nye treffplassen med bilen nå da.....

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eneste som er minus er at jeg kommer jo ikke inn på nye treffplassen med bilen nå da.....

 

TThomaz

 

Vi må ta en prat med eierene av plassen der nede, og få dem til å lage en ordentlig innkjørsel for oss med lave biler. : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi må ta en prat med eierene av plassen der nede, og få dem til å lage en ordentlig innkjørsel for oss med lave biler. : smil :

 

ENIG! Dem holder jo på der så mulig vi er heldige slik at dem fikser veien snart. Men dersom været er flott på Tirsdagen tar vi treffet på parkeringen under åpen himmel haha.

Er jo så inni H%#&¤ deilig vær idag at her skal det snart bli tur hjem og finne pilsen.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.