#1 Skrevet Mars 6, 2007 lurer på å invistere i 20 tommere til min touran 06mod:) noen så aner ka inpress og bredde som går? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 6, 2007 Ja dette skal gå bra det. Ville satset på 8,5 og 225 dekk med 45 ET. Har selv nettopp satt på 8,5 felg med ET 40 og 235 dekk og detta går fin fin utenfor, men sånn ville jeg ha det. Alt kommer jo også ned til hvor lav og stiv bil du ønsker da..... Men sett på 20" du! Det vil bli drit fett. Jeg gikk for 19" da jeg bruker bilen mye. Men seff ville jeg helst hatt 20" TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 6, 2007 20" = mindre komfor men det ser jo tøfft ut! 19" = "mer" komfort ser bra ut, litt mer gummi = bedre i bruk... Jeg går for 19" max på min fremtidige touran! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 16, 2007 flere med erfaring med 20 tommere til touran? sommeren nermer seg, så må snart sjoppe hjul:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...