Karosserideler kjøper man hvor?

Anbefalte innlegg

Er på utkikk etter en innerskjerm (8A0 809 104). Det er den delen som er punktsveisa fast, fremmerst på hjørnet av bilen. Da dette antageligvis ikke er noe å rette på, har jeg funnet ut at det er best å kjøpe nytt. Var innom Veng og sjekka, men der hadde det kun ytre deler..

Ingen som har noen tips om hvor jeg kan finne sånt? Eller må jeg ty til skroten, eventuelt Møller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle til å si Veng, men ser at du allerede har sjekket der :)

Det er ikke mulig at Norsk Bildelsenter kan ha noe slikt da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo, kanskje.. Men det det teite delesøket dems har vært nede hele helga... River snart av meg håret i frustrasjon! :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var på Møller i dag.. 2200 for den bittelille blekkplata! Høy kilospris får man si.. Holdt på å tippe over der jeg sto.. Tenker jeg borer ut fra en som står på skroten jeg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Rune Sveian

Var på Møller i dag.. 2200 for den bittelille blekkplata! Høy kilospris får man si.. Holdt på å tippe over der jeg sto.. Tenker jeg borer ut fra en som står på skroten jeg :)

Kjøpte rammevange på NBS for ei stund sia... Skulle ha borti 1000 kr... Sa at da finner jeg en på høggen istede.. Men da fikk jeg den plutselig til 400 kr... Så lønner seg sikkert å ringe opp dit å høre... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Rune Sveian

Er på utkikk etter en innerskjerm (8A0 809 104). Det er den delen som er punktsveisa fast, fremmerst på hjørnet av bilen. Da dette antageligvis ikke er noe å rette på, har jeg funnet ut at det er best å kjøpe nytt. Var innom Veng og sjekka, men der hadde det kun ytre deler..

Ingen som har noen tips om hvor jeg kan finne sånt? Eller må jeg ty til skroten, eventuelt Møller?

Jeg har noe innerskjermer fra min coupe delebil. Vet ikke om det passer over?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er fra den S2'en tror jeg ikke det passer over. Kikka litt på den bilen jeg plukka skjermene og frontstykke fra, tror det er litt forskjell på former og innfestinger.. Så iaffal slik ut

Uansett så fikk jeg retta den bortimot 100%, så tror jeg går for den slik som den står nå.. Du har ikke panseret fra den S2'en da?! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Panseret er solgt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Isj.. Dårlig gjort :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.