#1 Skrevet Mars 6, 2007 Hadde tenkt til å bytte ut panseret mitt på min audi 90 2,3 20v 90 mod.. Blir det noe problemer med tanke på å åpne panseret, og montering ? Hvor for jeg takk i dette panseret? Koster dette mye evnt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 6, 2007 Mener å ha lest at dette er en ganske omfattende jobb. Må man ikke bytte skjermer og Fjærbein også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 6, 2007 Ikke ved kun panserbytte.. da trenger du låseplatene på sidene, samt T-stykket i midten. Alt dette ar de faktisk på mekonomen.. Du børdog skaffe deg andre frontlykter da disse ikke passer helt estetisk, gjerne støtfanger også da den du har kommer til å ligge helt i flukt med grillen. Skal du bytte støtfanger må du også bytte hjulbuer, og da må du også bytte bærearmer for å få hjulene midt i hjulbuen igjen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 6, 2007 næh skulle ikke det passe rett på da? mener å huske at det eneste som må byttes er t-stykke ellers KAN de gamle lyktene brukes men det blir en liten overlapp... Edit: 2 slow 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 7, 2007 Tenkte automatisk front jeg, ikke panser.... sorry:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 7, 2007 Dette hørtes ut som en mye arbeid, å dyrt... Får se hva jeg gjør med bilen, har bra med planer framover.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 7, 2007 TRENGER vel ikke bytte T-stykket heller har jeg lest. Men du må ha tak i den anordningen som sitter på T-stykket i forbindelse med stormkroken på panseret. Lyktene vil som tidligere nevnt ikke passe helt 100%, men er ikke så veldig plagsomt heller. Mener det er 1,5-2 cm som blir dekket av panseret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 7, 2007 Uansett, hvis du bytter til nyere front, så har jeg S2 lykter til salgs for en tusenlapp hvis du skulle være interessert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 8, 2007 Passer s2 lyktene rett på??? kan jeg ha s2 lykter uten b4 panser?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 8, 2007 Lyktene fra S2 passer rett på ja. Men det ser litt dumt ut uten B4 panser, og er jo overhodet ingen vits, så lenge du vel faktisk har bedre lys i de lyktene du har! Hvis du tenker på RS2 lykter, som er med linse på nærlyset, så skjønner jeg poenget. Men det vil bli ei glippe mellom grillen og lykta, hvis du ikke bytter panser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 8, 2007 Passer s2 lyktene rett på??? kan jeg ha s2 lykter uten b4 panser?? Jeg tenkte på hvis du skulle bytte panser og T-stykke, for som Håkon sier, så blir det en glipe der. Motsatte som at ett B4 panser vil dekke litt av de originale lyktene dine. Men nå er mine S2 lykter solgt anyways. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 12, 2007 Du MÅ ikke ha det T-stykket, men med mindre du du vil at panseret skal fly opp i fart bør du bytte det.. Låsemekanismen er ikke lik, så panseret vil ikke låse seg skikkelig før du bytter den. Personlig synes jeg b3-fronten er mye penere, så jeg ser ikke helt vitsen med å bytte bare for å bytte. Er fronten bulket blir det noe annet. Jeg skal bytte skjermer på min i forbindelse med rust, og da bytter jeg frontfangerfanger med det samme. men panseret lar jeg være som det er.... Som resten har nevnt blir det en glippe i mellom lyktene i grillen om du ikke bytter til B4-panser. B3-grillen er kortere, så du får en 1-2cm glippe mellom grill og hver lykt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...