#1 Skrevet Mars 6, 2007 Har et problem med at klarlakken flasser i den ene hjulbuen på min Vw Golf IV. Dette er i hjulbuen bak, tror kanskje den er lakket om bak en gang før, så lurer på om dette kan tas på møller, eller er det de som har lakket bilen sitt problem. Det er ca 3 år siden den var lakket om bak, grunnen vet jeg ikke. men faller garantien bort da det er andre som har gjort dette en møller eller ikke? Mvh Ken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 7, 2007 Har et problem med at klarlakken flasser i den ene hjulbuen på min Vw Golf IV.Dette er i hjulbuen bak, tror kanskje den er lakket om bak en gang før, så lurer på om dette kan tas på møller, eller er det de som har lakket bilen sitt problem. Det er ca 3 år siden den var lakket om bak, grunnen vet jeg ikke. men faller garantien bort da det er andre som har gjort dette en møller eller ikke? Mvh Ken Har du kvittering på dette kan du reklamere på dette. Man kan forvente at klarlakken skal holde lengre enn 2 år og man har dermed 5 års reklamasjonsrett i hht. forbrukerkjøpsloven. For all del ikke ta ordet garanti i din munn når du klager (reklamerer) da garanti er noe leverandører(etc) gir, mens reklamasjon er en lovfestet rettighet du har som forbruker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...