#1 Skrevet Mars 6, 2007 Her er lista slik jeg forsto det / noterte ned etter pizzamøtet på søndag : Leder: Terje Rønning Nestleder (lokallags-kranglefant): Espen Andrè Nørve Kasserer og materiell-ansvarlig: Henrik Kjelstadli Sekretær: Peder Grande Styremedlemmer: - Jan Åge Borgen - Øystein Nedregård - Ole Johnny Tønnesen - Ole Christian Tennøy - Trond Wiggo Grøvdal Har jeg forstått det riktig da ? Eneste jeg stussa litt på var det nestleder-vervet, om det var Trond W. eller Espen A. som skulle ha det Og godtar alle sine verv ? Isåfall kan jeg sende inn liste til hovedstyret imorga.. Nå skal jeg : sove : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 7, 2007 jeg skal IKKE være noe nestleder ihvertfall Har rett og slett ikke tid til det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 7, 2007 Ja får vel bare godta kranglefant stillinga mi da men som sakt, jobber på sjø så er bare hjemme halve året... Ellers så kan jeg vel gjør et forsøk som kranglefant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 7, 2007 Viss det er noen i lokal laget som ønsker og kjøpe skiltplate så ta kontakt med meg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 13, 2007 jeg skal IKKE være noe nestleder ihvertfall Har rett og slett ikke tid til det... det e vel ingen i verden som har så god tid som du: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...