Noen som har/har hatt SLR McLaren replica-felger ??

Anbefalte innlegg

Har tenkt litt på hva jeg skal kjøpe hvis evt. jeg bestemmer meg for å selge mine 18 toms BBS RC felger. Har hatt sansen for de SLR McLaren turbin-felgene men tenker litt på kvaliteten på de felgene. Man får jo slike felg-pakker med dekk i 19 tom for rundt 10-11 tusen. Noen her inne som har hatt slike felger å kan si noe om kvaliteten på de ?? Felgene ser slik ut

slr-turbin.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er kina replica som alt annet.

En ting er sikkert: De er tøff som FY! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde ikke gutten med gullcabben å s2 motor slike felger eller tar jeg heilt feil nå? (Ja, den som blei knust) Husker ikke hva han heter.. :P

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde ikke "gull-caben" slike felger a?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er kina replica som alt annet.

En ting er sikkert: De er tøff som FY! :)

RH har jo slike felger i sitt sortiment faktisk,men mener de fantes kun i 18 tom hos de iallfall. Synes selv det er tøffe felger!! Får se om jeg selger BBS og kjøper meg slike........: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde ikke "gull-caben" slike felger a?
Jepp..........å han eiern heter Hans Petter Nordbye (rip Audi Cab gold edition)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vurdert desse sjølv, men klarer ikkje å slå meg til ro med at felgane blåser luft mot bremsene på høgre sida av bilen, og suger luft ut fra bremsene på venstresida av bilen. : dum :

To av dei burde vore speilvendt, etter mi meining dei på høgresida av bilen.

... men ellers er eg enig... knall tøffe felger! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.dekk-spesialisten.com har de. sett på de mange ganger live.. ser feldig bra ut! også så "billige" da :)
Jepp,er med de jeg evt. har tenkt å kjøpe. Har sendt mail om pris med 8,5x19 felg med 235/35 19 dekk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

her har dere utgangspunkt for photoshopping om dere ønsker å prøve.. Ikke helt super men den blir litt bedre når den blir minimert

slr mclaren.gif

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mja... 8.5x19.

9.jpg

DSC02091.jpg

3.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett en feit merce med disse felgene, og de er garantert tøffe!

Spørsmålet er vel heller om Passat (eller A6 for den saks skyld) kler disse felgene. Har tenkt på de selv :rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett en feit merce med disse felgene, og de er garantert tøffe!

Spørsmålet er vel heller om Passat (eller A6 for den saks skyld) kler disse felgene. Har tenkt på de selv :rolleye:

Som sagt så er det kun under vurdering.....er ikke helt overbevist om jeg skal selge RC`ene mine. Har ikke fått prøvd de på bil med de nye navdekslene ;) Ble iallfall en helt annen felg med svart/gull navdeksler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tøffe felger ja----: rock :

bischofsmais-045.jpg

bischofsmais-044.jpg

wsee2006nad_227.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tøffe felger ja----: rock :
Hey hey se der ja......den øverste kunne nesten vært min. Mangler bare litt senk :P Samme farge.....kan jo se litt tøft ut det der

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.