Short shifter, noen med erfaringer?

Anbefalte innlegg

Lurer litt på å anskaffe short shifter til A3`n, men det er da så hersens mange å velge mellom syns jeg.

Noen som har erfaring eller vet noe om dem?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte shortshift til min '96 A3 fra Dieselgeek.

Veldig grei installering, slipper å ha bilen på bukk, og tar ikke mye mer enn den times tid det står i instruksjonen : ja : Jeg har fortsatt ikke fått justert den perfekt :o så den er litt treg fra 3. -> 2. eller 1. Men fra 2. -> 3. og fra 3. -> 4. er det rett og slett nydelig :tilber:

Eneste er at du MÅ fjerne den "motvekten" som sitter på overføringen, da denne presser på en kjøleslange i 1. 3. og 5. gir helt til slangen en dag sprekker : dum : Vet ikke om andre har tilsvarende problemer med kit fra andre leverandører : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har fra B&M i min bil, det funker perfekt:) Ikke jeg som monterte den, men skulle visst være greit.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har fra B&M i min bil, det funker perfekt:) Ikke jeg som monterte den, men skulle visst være greit.

har du no link til hjemmeside eller lignende?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

momo speedking på min,det e konge kan æ låve dæ!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.