#1 Skrevet Mars 7, 2007 Lurer litt på å anskaffe short shifter til A3`n, men det er da så hersens mange å velge mellom syns jeg. Noen som har erfaring eller vet noe om dem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 7, 2007 Kjøpte shortshift til min '96 A3 fra Dieselgeek. Veldig grei installering, slipper å ha bilen på bukk, og tar ikke mye mer enn den times tid det står i instruksjonen Jeg har fortsatt ikke fått justert den perfekt så den er litt treg fra 3. -> 2. eller 1. Men fra 2. -> 3. og fra 3. -> 4. er det rett og slett nydelig Eneste er at du MÅ fjerne den "motvekten" som sitter på overføringen, da denne presser på en kjøleslange i 1. 3. og 5. gir helt til slangen en dag sprekker Vet ikke om andre har tilsvarende problemer med kit fra andre leverandører 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 7, 2007 Jeg har fra B&M i min bil, det funker perfekt:) Ikke jeg som monterte den, men skulle visst være greit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 8, 2007 Jeg har fra B&M i min bil, det funker perfekt:) Ikke jeg som monterte den, men skulle visst være greit. har du no link til hjemmeside eller lignende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 8, 2007 har du no link til hjemmeside eller lignende? http://www.bmracing.com/ Jeg har også B&M sin Short Shift i min,anbefales! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 9, 2007 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=77217 Prøv derfra. Ser ut som samme deler som B&M, men koster en brøkdel. Jeg kjøpte derfra, fikk varene i løpet av to dager, og enkelt og greit å montere. Fungerer tipp-topp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 9, 2007 momo speedking på min,det e konge kan æ låve dæ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...