#1 Skrevet Mars 7, 2007 Hei, Jeg opplevde i går kveld at ABS lampa i dashbordet begynte å lyse og alt av ABS var slått av, men så etter at jeg har startet bilen et par ganger på nytt så slo denne seg av og ABS'en begynte å fungere igjen. alt var fint håpte jeg... i dag tidlig på vei til jobb så var alt OK, helt til jeg kom inn i garagen på jobb og begynte å rygge inn på plassen min, da begynte denne å lyse igjen... Noen som har hatt lignende tilfeller eller vet hva som kan være galt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 7, 2007 Nesten helt sikker på at du må justere en føler på et hjul, Møller eller en med VagCom kan fortelle deg hvilken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 7, 2007 Justere, det vil si å få pressa den litt nermere spindelen, eller? er dette noe som plutselig kan skje at den for eksempel blir ristet utover og mister litt kontakt med det den føler mot? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 7, 2007 Hvis du har mulighet så prøv å sjekk VagCom, enklere å se hvis føleren er defekt eller om den må justeres og ikke minst hvilken hjul det er snakk om 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 7, 2007 Jepp, Geir har rett, dette blir famling i blinde hvis du ikke vet hvilken som roter det til. Sikkert en i lokallaget ditt som kan hjelpe deg med å sjekke dette! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...