97 modell A3, ABS lampen lyser :(

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg opplevde i går kveld at ABS lampa i dashbordet begynte å lyse og alt av ABS var slått av, men så etter at jeg har startet bilen et par ganger på nytt så slo denne seg av og ABS'en begynte å fungere igjen. alt var fint håpte jeg... i dag tidlig på vei til jobb så var alt OK, helt til jeg kom inn i garagen på jobb og begynte å rygge inn på plassen min, da begynte denne å lyse igjen...

Noen som har hatt lignende tilfeller eller vet hva som kan være galt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nesten helt sikker på at du må justere en føler på et hjul, Møller eller en med VagCom kan fortelle deg hvilken.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Justere, det vil si å få pressa den litt nermere spindelen, eller?

er dette noe som plutselig kan skje at den for eksempel blir ristet utover og mister litt kontakt med det den føler mot?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du har mulighet så prøv å sjekk VagCom, enklere å se hvis føleren er defekt eller om den må justeres og ikke minst hvilken hjul det er snakk om :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, Geir har rett, dette blir famling i blinde hvis du ikke vet hvilken som roter det til. Sikkert en i lokallaget ditt som kan hjelpe deg med å sjekke dette!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.