Anbefalte innlegg

Har noen spørsmål som jeg gjerne skulle hatt svar på, så dersom noen kan hjelpe meg så setter jeg stor pris på de!

Skulle hatt delenr og pris på følgende deler til RS4:

- speil m/glass

- vinduslister (er dette mulig å ettermontere/få kjøpt orginalt?)

- grill

Jeg tar meg også friheten til å legge ut en link til Ken Arne Brox' tidligere Quicksilver A4.. ( http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=4756 )

Gittere som han her har benyttet rundt grøftelysene, er dette hentet fra RS4? Viss ikkje, hvor? delenr? Det samme gjelder RS4-look enderørene.

I tillegg til dette skulle jeg hatt delenr og pris på S4-dørkantlister.

Kan noen hjelpe meg med å finne ut hvem som fører denne spoileren til a4:

RS4_V2_04.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nye RS4 har vel den spoileren "innebygd" i bakluka.. Samme gjelder vel også A4 DTM som har den samme spoileren i carbon.

Går jo ann å sjekke om den m-tech spoileren ifra BMW passer på A4 B7.. Vet de passer på B5 karroseriet.

Ring og hør med BMW iaf.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nye RS4 har vel den spoileren "innebygd" i bakluka.. Samme gjelder vel også A4 DTM som har den samme spoileren i carbon.

Går jo ann å sjekke om den m-tech spoileren ifra BMW passer på A4 B7.. Vet de passer på B5 karroseriet.

Ring og hør med BMW iaf.

har du et bilde av denne?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som kan hjelpe meg med delenr?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.