Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har noen spørsmål som jeg håper noen kan svare på:) Jeg har en Audi A4 1.8T Quattro 2003 mod og har lyst til å senke denne med senkefjærer. Har sett på Eibach fjærer og har lyst til å senke den 50/45, men jeg vet ikke om det går ann å senke bilen så mye siden bilen har Quattro. Finner bare fjærer som senker 30/30 og det blir ikke nok! Bilen har sportsunderstell, vet ikke om det har så mye å si men..Vil helst ha senkefjærer har ikke stort nok budsjett til justerbart..Takk for all svar:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du senke 50/45 må du vel uansett bytte til kortere dempere (med mindre originalt sportsunderstell innebærer at du allerede har korte dempere)..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei tror sportsunderstell innbærer at fjærene er 2 cm kortere og stivere...uff! Spørs om det må bli justerbart da! Dyre saker..det slår liksom helt hull i budsjettet!"!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.