#1 Skrevet Mars 7, 2007 Hei! Jeg har noen spørsmål som jeg håper noen kan svare på Jeg har en Audi A4 1.8T Quattro 2003 mod og har lyst til å senke denne med senkefjærer. Har sett på Eibach fjærer og har lyst til å senke den 50/45, men jeg vet ikke om det går ann å senke bilen så mye siden bilen har Quattro. Finner bare fjærer som senker 30/30 og det blir ikke nok! Bilen har sportsunderstell, vet ikke om det har så mye å si men..Vil helst ha senkefjærer har ikke stort nok budsjett til justerbart..Takk for all svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 7, 2007 Skal du senke 50/45 må du vel uansett bytte til kortere dempere (med mindre originalt sportsunderstell innebærer at du allerede har korte dempere)..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 7, 2007 Nei tror sportsunderstell innbærer at fjærene er 2 cm kortere og stivere...uff! Spørs om det må bli justerbart da! Dyre saker..det slår liksom helt hull i budsjettet!"! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...