Hva sjekkes på eu kontroll?

Anbefalte innlegg

thank you sir;)

 

Bare hyggelig. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe... folk er virkelig i det riktige hjørnet i dag ja.. :rolleye:

 

Mente ikke "kompis-godkjenning" på den måten at dem godkjenner den med mangler.. Det er jo det dummeste dem gjør om den blir tatt inn til ettergodkjenning på biltilsynet, det vet dem godt.. Var vel et verksted på roa som fikk noe problemer pga det.. Var selv med på godkjenninga og de gikk igjennom alt som var, de var til å med 2 som sjekka over.. Så det.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe... folk er virkelig i det riktige hjørnet i dag ja.. :rolleye:

 

Mente ikke "kompis-godkjenning" på den måten at dem godkjenner den med mangler.. Det er jo det dummeste dem gjør om den blir tatt inn til ettergodkjenning på biltilsynet, det vet dem godt.. Var vel et verksted på roa som fikk noe problemer pga det.. Var selv med på godkjenninga og de gikk igjennom alt som var, de var til å med 2 som sjekka over.. Så det.. ;)

 

 

Ekke bare,bare;) håper folk skjønner hva jeg mener. Er nok en viss person her som er ute etter og irritere folk i dag gitt: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare følg de rådene du har fått av de som har noe fornuftig å si så går de nok bra.

Jeg har også hørt at å fylle godt med kondensfjerner reduserer co ved kontroll.

Synd at enkelte ikke klarer og skjønne at man skal la være å svare på spørsmål når man ikke har noe fornuftig og komme med.

Er bare å rapportere til moderatorene så blir de vel stille fra den fronten hvis de blir mye usaklig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok en viss person her som er ute etter og irritere folk i dag gitt

 

Sikkert meg du mener, men bare idag? :D

 

Fra spøk til revolver, juks er ikke bra, det fører ikke noe godt med seg. Så monter katalysatoren, fjern catch-tanken og ta de andre feilene som en mann og ikke som en skrikerunge som hyler høyt og utydelig på nett. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare følg de rådene du har fått av de som har noe fornuftig å si så går de nok bra.

Jeg har også hørt at å fylle godt med kondensfjerner reduserer co ved kontroll.

 

Du som snakker så fint om fornuft og ikke fornuft, syns du det er så fornuftig å oppfordre til juks?

 

Synd at enkelte ikke klarer og skjønne at man skal la være å svare på spørsmål når man ikke har noe fornuftig og komme med.

 

 

Syns du virkelig det du kom med var så fornuftig?

 

Redusere co med kondensfjerner? Har du prøvd det selv? Mange sånne må du ikke kjøpe da og hvor mye koster ikke en sånn flaske? Vet du hva kondensfjerner er lagd av? Du tror ikke det hadde vært enklere og billigere å kjøpe en brukt/ny kat? Hva koster en kat på Thorsov? Maks 1700 spenn?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sigmund! kan ikke du latt denne tråden være og latt oss diskutere det jeg spurte om til og begynne med? Når du ikke har noe positivt og komme med så kan du la vær!!!!! Hva som er lovlig/ikke lovlig osv det driter jeg i, er ikke det vi prater om!: slå :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så monter katalysatoren, fjern catch-tanken og ta de andre feilene som en mann og ikke som en skrikerunge som hyler høyt og utydelig på nett. :D

 

du har særiøst store problemer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er mer lesestoff.. hele instruksen i detalj på hva som skal utføres på hver kontroll, samt oversikt på hva som gir 1, 2 eller 3-feil. :)

 

supert:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.