#1 Skrevet Mars 7, 2007 er lei av at sentrallåsen min ikke funker, så har demontert litt nå. når jeg låser, eller låser opp bilen, blir det en slaks surre/bråke lyd inni denne boksen (vist på bildet) Vet ikke hva den heter.. Og bilen blir ikke låst, må gjøre det manuelt med nøkkel! Ser at den brikken er sotet, kan det ha med saken og gjøre? Det er luft som går i disse hvite slangene, sant? kan det være en lekasje en eller annen plass i bilen på en slik ledning? takker for alle svar, for jeg står helt fast her! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 7, 2007 er lei av at sentrallåsen min ikke funker, så har demontert litt nå.når jeg låser, eller låser opp bilen, blir det en slaks surre/bråke lyd inni denne boksen (vist på bildet) Vet ikke hva den heter.. Og bilen blir ikke låst, må gjøre det manuelt med nøkkel! Ser at den brikken er sotet, kan det ha med saken og gjøre? Det er luft som går i disse hvite slangene, sant? kan det være en lekasje en eller annen plass i bilen på en slik ledning? takker for alle svar, for jeg står helt fast her! Det er kompressorhjulet ditt som har gått i tusen biter. Du trenger ny sentrallåspumpe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 7, 2007 altså et hjul inni denne boksen? er det mulig og demontere den og sjekke det? hvor mye ligger en slik pumpe på i pris da?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 7, 2007 vel, jeg forstår hva du mener.. går det greit og låse/låse opp bilen, uten sentrallåspumpen montert, til jeg har fått tak i ny pumpe? går det og bytte den delen som er ødelagt, eller bør en bytte hele pumpen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 7, 2007 Det fungerer vel ikke så mye dårligere låsemessig nå når pumpa er helt ute av bilen, som når kompressorhjulet er kaputt. Du får (selvfølgelig) ikke kjøpt bare kompressorhjul eller selve pumpehuset. Du må kjøpe hele sentrallåspumpa ny. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 7, 2007 Det fungerer vel ikke så mye dårligere låsemessig nå når pumpa er helt ute av bilen, som når kompressorhjulet er kaputt. Du får (selvfølgelig) ikke kjøpt bare kompressorhjul eller selve pumpehuset. Du må kjøpe hele sentrallåspumpa ny. fant ut at vinduene ikke funket når pumpa var ute.. har sendt mail til norsk bildelsenter.. men har dere en ca pris på hva ny sentrallåspumpe koster? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 7, 2007 fant ut at vinduene ikke funket når pumpa var ute..har sendt mail til norsk bildelsenter.. men har dere en ca pris på hva ny sentrallåspumpe koster? Siden du (som de fleste andre) ikke skriver ett eneste ord om hvilken bil du har, så pleier prisen hos meg og ligge på 4500,- og oppover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 7, 2007 Tarjei ligger minst 1000 kr under VAG forhandlere på pumpe. Jeg hadde samme sjiten på en A4 nettopp. Hvis du har fjernstyrt sentrallås er det bare å bestille fra Tarjei da disse pumpene er nesten umulig å finne brukt. Har du ikke fjernstyring er det imidlertid håp. avhengig av delenr på den pumpa du har... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 7, 2007 Siden du (som de fleste andre) ikke skriver ett eneste ord om hvilken bil du har, så pleier prisen hos meg og ligge på 4500,- og oppover. å faen, er de så jævli dyre... hadde sett for meg max 2-3 tusen.. hvis du ser i signaturen min, står det hvilken bil jeg har! `99 Audi A3 1,8T 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 7, 2007 å faen, er de så jævli dyre...hadde sett for meg max 2-3 tusen.. hvis du ser i signaturen min, står det hvilken bil jeg har! `99 Audi A3 1,8T Legg ut delenummeret på pumpa du... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 7, 2007 Legg ut delenummeret på pumpa du... Jepp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 7, 2007 kan ta og legge ut delenummer ja, men det blir ikke før i morgen. monterte pumpa i bilen igjen, for og få luke vinduene! disse delene som er knekt, hva er de laget av? mulig og lage et slikt kompressorhjul selv, hvis en har bra me utstyr? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 23, 2008 Har sentrallåspumpa noe med vinduene å gjøre? Sentrallåsen min sluttet å virke samtidig med vinduene, men finner ikke ut hva som feiler. Får opp 1 feil på sentrallås og det er att pumpa har gått for lenge (Likely Leak), men virker ikke som den går i det hele tatt. Tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...