#1 Skrevet Juli 12, 2004 Mye burning.. rundt og rundt... rosinen i bolla her er vel at jonus burna Men uff og fy dårlig flimilng av meg da men ikke så lett å være over allt... Jaja: gatebil-2004-burning-divx.avi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 12, 2004 Feilhjulstrekkerne gjorde det bra her ja. Jeg måtte le litt av Speaker da: "Jada! Nå går det rundt!" Jeg vet ikke hvor mange ganger han sa det på de 5 minuttene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 12, 2004 Fikk bare feilmelding jeg, "klassen er ikke registrert" Mangler jeg noe til media playeren, ettersom den sier dette når jeg prøver å spille av filmen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 12, 2004 Så lenge du har divx-codec skal du komme langt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 13, 2004 Stadig like imponert over videoene du serverer, Tor Morten. Artig å se for oss som ikke var tilstede. :tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 13, 2004 Opprinnelig postet av Kenneth Jensen Fikk bare feilmelding jeg, "klassen er ikke registrert" Mangler jeg noe til media playeren, ettersom den sier dette når jeg prøver å spille av filmen? Du kan også laste ned en gratis divX-player på download dått com Funker som tusan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 13, 2004 Har aldri hatt problemer med filmer og slikt før. Men maskinen min er jo på god vei mot en formatering nå så sikkert noe som begynner å falle av... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...