#1 Skrevet Mars 7, 2007 Hvor er sentrallås releet på Audi S4, 92 mod , sedan plassert? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 7, 2007 Hvor er sentrallås releet på Audi S4, 92 mod , sedan plassert? Er det ikke vakum-pumpe under bak-setet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 7, 2007 Jo den ligger der, men er releet også der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 7, 2007 Vet ikke av noe rele, eneste jeg vet om er en en sikring som står i rele-boksen framme i motorrommet v/ vinduet, nr A2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 8, 2007 Er et relè som sitter på førersiden nede i veggen på v siden der som har med sentrallåsen å gjøre... Hugser ikke nr. på den; skal se om jeg har et bilde... Nei; glem det! ..nå roter jeg her; det var relèt til sentrallåsen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 8, 2007 "Sist endret av Anette Garcia de Presno : I dag kl 01:39" Hehe.. Må ikke poste sånne ting så sent, da! Men du har rett, ett eller annet klikker nedimellom der, i hvertfall når en har dårlig med støm! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...