#1 Skrevet Mars 7, 2007 Forslag til kvelden? Peppes som vanlig eller ønsker vi å teste et sted med orntli Cola? Ønsker at så mange som mulig er innom tråden og skriver om de kommer, ikke kan komme, og at om det er noen medlemmer her som vet om andre medlemmer som ikke er aktive på forumet inviterer de til å ta en tur innom.. Ben Edit: 5 April er midt i påska, så vi tar det uka etter! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 7, 2007 Det er skjærtorsdag! Foreslår uka etter, nemlig 12! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 8, 2007 Tenkte ikke over påska, takk takk.. Vi sier 12 April! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 10, 2007 Jeg kommer gjerne en tur, dersom jeg har fri og Audien er i gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 10, 2007 kommer jeg,hvis jeg ikke jobber kveld..syntes jo Peppes er kos jeg,men savner orntli Cokka,ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 10, 2007 Om audien står så ta bussen! Har gått gjennom lista over medlemmer i vestfold, så langt 130 betalende medlemmer av 260 registrerte.. Kommer til å sende en invitasjon til samtlige på mail lista så fort jeg får laga den ferdig, første forsøket svikta meg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 11, 2007 12 april hørtes fint ut.. jeg kommer.. peppes er bra:) men litt skeptisk til drikkevarene der.. Cola er best.. Live the coke side of life: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 11, 2007 Edit: Urrk.. Da måtte jeg av gårde på jobbtur, så dere får pizze uten oss denne gangen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 2, 2007 Da er mail sendt til samtlige betalende i dette øyeblikk (tror jeg fikk med meg alle), så håper vi det dukker opp noen nye ansikt på Peppes 12 april! Leit at dere ikke kommer Bjørn Eirik! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 2, 2007 Jeg er klar folks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 4, 2007 Jeg må nok jobbe torsdag kveld, men dersom dere sitter lenge utover, så kan jeg stikke innom en tur etter 23-tida. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 5, 2007 Jeg satser på å komme jeg.. Bare jeg ikke må jobbe lenger eller blir sittende i trafikken i oslo... Peppes har god mat, men skuffer uten coke... men jeg kommer dit det skjer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 7, 2007 men hvem peppez er det? er ganske fersk her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 7, 2007 Peppes tønsberg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 10, 2007 Jeg er med uansett så lenge jeg ikke skal jobbe, men har ingenting i mot å flytte det et annet sted!... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 10, 2007 Har vært vurdert å flytte, men enn så lenge så har vel de som møter opp ikke gått til det steg å flytte treffsted enda.. Men nå kan det jo se ut til at det kommer noen nye tryner på Pizzakveld, så da kan man jo ta en liten runde på det.. Velkommen med 1 innlegg Eirik forresten! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 10, 2007 Jobber kveld så har ikkje mulighet til å komme denne gangen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 10, 2007 Passer nok dårlig for meg også den kvelden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 10, 2007 Nå skal dere høre, her kommer jeg med en sjokkmelding: Om ikke noe uforutsett skulle dukke opp, eller noe jeg ikke kan skyve til dagen etter... JEG KOMMER!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 10, 2007 Regner med å komme, men må kjøre Audi 90 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 11, 2007 æsj! måtte jobbe overtid antageligvis i morgen så vet ikke om jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 11, 2007 Til de som kommer så satser vi på oppmøte kl 18 og utover.. Tema: Felles go cart treff med telemark\skien, vacn hovedtreff våler 26\27 mai.. Velkommen og som "alltid" så gleder jeg meg! Frøkna kommer om hu ikke er altfor gravid også! Ben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 11, 2007 Jeg tenkte å ta en tur men jeg må nok tenke på den eksamen jeg er midt oppi. Men jeg skal prøve å få tatt en tur i Mai... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet April 11, 2007 Jeg tenkte å ta en tur men jeg må nok tenke på den eksamen jeg er midt oppi. Men jeg skal prøve å få tatt en tur i Mai... Hahahahahahahahahaaaaaaa!! ..Og her sitter vi på hotellet i Stockholm.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet April 12, 2007 ....og jeg jobber selvsagt kveld... slutter ikke før kl 22.. Men jeg kommer sterkere tilbake.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...