#1 Skrevet Mars 7, 2007 Heisann ... Kikker litt på bedre bremser til min corrado g60 90'mod: Hadde det gått an og satt et 305x28 (borret og slisset) Brembo-kit foran Med 280x22 (borret og slisset) skiver med 2 stemplet kalippere bak? Eller hadde det vært vanskelig og få til bak? kanskje for mye bremseeffekt bak iforhold til foran? aner ikke jeg..ikke greie på bremser..derfor jeg spør.. kom også gjerne med forslag til andre bremser jeg kan sette bak, Går det forresten an og få kjøpt brembokalippere løse? ser vel også litt dumt ut med store røde brembo foran og små sølv-kalippere bak Mvh Fredrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 9, 2007 ingen som har noen mening ang dette? blir bremsene for store bak i forhold? eller har dette ingenting og si? Mvh Fredrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 9, 2007 ingen som har noen mening ang dette? blir bremsene for store bak i forhold? eller har dette ingenting og si? Mvh Fredrik Ligger en helt identisk tråd her http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=79173 Les evt spør i den så stenger jeg denne slik at vi samler all info i en tråd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...