#1 Skrevet Juli 12, 2004 Skal vel være riktig uke men hvor mange er på ferie? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 12, 2004 Ingen fra styret kommer, det er styremøte i dag. BB 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 12, 2004 Ordet på gata sier det kommer 4-5 biler iaf. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 12, 2004 Noen med VAGCOM (Arne?) som kommer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 13, 2004 Opprinnelig postet av John-Arild Martinsen Skal vel være riktig uke men hvor mange er på ferie? Kom da noen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 13, 2004 Opprinnelig postet av Bjørn Badowski Ingen fra styret kommer, det er styremøte i dag. BB Løgnhals 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 13, 2004 JAM; fikk såvidt snakket litt med Arne her på fredag eller noe, da var han kommet fra Danmark og skulle videre neste dag slik jeg forstod det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 13, 2004 Opprinnelig postet av Ola L Lereim JAM; fikk såvidt snakket litt med Arne her på fredag eller noe, da var han kommet fra Danmark og skulle videre neste dag slik jeg forstod det. OK. Har han ferie? Jeg har en liten ting til han i bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...