#1 Skrevet Mars 8, 2007 Skiftet clutch på 2000 A4 1,8TQ på Snapdrive. De hadde tatt av batteriet trolig, for måtte slå inn kode på radio. Men klokka stiller seg ikke selv. Ser at dette "tårnet" ikke står ved siden av klokka. Den som sier fra at det er radiostyrt. Hvordan får jeg denne frem igjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 8, 2007 Kommer etterhvert.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 8, 2007 Hvor lang tid? Stått et døgn nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 8, 2007 Min var borte et par dager tror jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 8, 2007 Uten bildet av tårnet/antennemasta i displayet? Så da får jeg vente noen dager å se. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 8, 2007 hos meg så kommer og går denne med jevne mellomrom, ikke alle steder som har like bra mottak for dette signalet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 9, 2007 Burde være bra signarer i Oslo. Men rart ikke dette tårnet kommer frem. Er det noen knapp man trykker på for at den skal sette igang søking? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 9, 2007 Tålmodighet er ikke din styrke?? "Tårnet" kommer når det kommer, verden går ikke under mens du venter.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 9, 2007 Sykt at det skal ta så lang tid. 1 time er jo altfor lang tid. Burde minst oppdatert seg hvert 5 min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 9, 2007 Nettsiden for klokken tror jeg er http://www.ptb.de/en/zeit/uhrzeit.html, du kan jo lese der om det er problemer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 9, 2007 Mener og ha hørt at den oppdaterer seg kl. 00:00, altså en gang i døgnet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...