Anbefalte innlegg

Jeg skal lakkere speilene på min 97mod A3. Er det noen som har tatt av speilkappene og som kan gi meg noen tips om hvordan jeg gjør det? Er greit å vite hva man ikke skal gjøre FØR man begynner....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt av speil på både golf 4 og a3 før. De sitter rett og slett i spor. Det du må gjøre er å dra de til siden (altså mot deg), og så opp...De kan være litt leie å få av så du må ikke være redd for å bruke litt makt;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville ihvertfall ikke bare rivi de av helt uten videre. Det sitter tre eller fire skruer bak der. Avhengig om du har store eller små speil.

 

Vipp av glasset ved å lure fingrene bak og dra ut. En viss fare for at det sprekker! Sitter i stramt klips. Så er det tre/fire stjerne skruer som holder kappen til holderen. Husker ikke om du får av kappa eller om du må demontere noe mer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok av speilene på Golfen for ikke lenge siden og der var det iallefall ikke noen skruer...Lenge siden jeg tak av på A3, men merkelig hvis det er noen forskjell der er jo samme speil på de bilene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde av mine i sommer. Hvis du skal fjerne kappene fra holderen på A3 er det skruer! Men glasset er bare klipset.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for hjelpa!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.