#1 Skrevet Mars 8, 2007 Som topic sier. Hvem selger RS4 II felger i svart chrome? Fant ett bilde med litt feil logo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 8, 2007 ohhh,, naaais! spesielt logoen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 8, 2007 ohhh,, naaais! spesielt logoen Hehe.. var vel den du likte best ja. Skaffer dere slike? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 8, 2007 Fant noen med riktig logo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 8, 2007 ikke i chrome.. men i Felgimport katalogen så heter dem TSR Sugo. men får dem kun i hi-gloss sølv.. Er vel desse felgene som står på bildet som kjetil postet i går? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 8, 2007 ikke i chrome.. men i Felgimport katalogen så heter dem TSR Sugo. men får dem kun i hi-gloss sølv.. Er vel desse felgene som står på bildet som kjetil postet i går? Lignet litt på det bildet der ja. TSR Sugo ser ut som vanlige RS4 II felger.. Jeg vil ha mørke Frode hadde sett noen på en bil på Møller i bergen. Mulig de fåes originalt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 9, 2007 Jeg hadde noen mørkere felger på den gamle A4en min! Men ikke så mørke som de på a4en over! Vil ha de på S4en! Ingen som kan skaffe disse? Her er de gamle felga min! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 11, 2007 Dem heter Onyx Black og det ser ut som det blir vanskelig her til lands, har sendt PM til statene for evnt. pris på felger og frakt over dammen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 11, 2007 Dem heter Onyx Black og det ser ut som det blir vanskelig her til lands, har sendt PM til statene for evnt. pris på felger og frakt over dammen Du slipper nok å reise så mye lenger enn over landegrensen http://www.stylabilen.se/Felgarochdeck/speed.asp Men de finnes bare i ET36 å det er nok altfor lite i forhold til det jeg skal ha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 12, 2007 sett på allroad breddere, så får du litt bedre plass! er vel det TS har på A3'en sin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...